vrijdag 8 maart 2013

Kekke kiekjes.

 De bessenbosjes in de achtertuin.

De lokale kerk.

 Uitzicht uit mijn raam op een fraaie mistige ochtend.

 Meer uizicht.

Een fazantje op een meter of 5 afstand van mijn raam. Ze waren met zijn drieën, maar ik kon niet meer foto's nemen, want ik moest weg.

De windmolens. De rechter is van de familie, de linker van iemand anders.
Dit windmolentje had ik gekocht in Nederland. Dit leek wel een leuk plekje. Helaas was de grond te hard bevroren om hem permanent te plaatsen.
Spoken, of iets dergelijks. Het is in ieder geval geen weerspiegeling in water.
De zaal in Kopenhagen waar ik met Faust een concert gaf. Het schijnt ook regelmatig op tv te komen.


1 opmerking:

  1. Toepasselijke naam voor een stripboek: Sander en de Kekke Kiekjes. Mooie plaatjes. Goed gedaan!
    je vader

    BeantwoordenVerwijderen